Rc Opel Astra F karosszéria 1:10


Öt féle karosszéria kivitelben gyártották (3; 5 ajtós; kombi) , aztán jött a négyajtós, 1993-ban pedig a kabrió jelent meg. A modellen 1994-ben frissítést hajtottak végre: az első fényszórók íve nagyobb lett, teli hűtőrácsot nagyobb jelvényt kapott, a Kadett tükröket felváltotta a gömbölyűbb kivitel, színtelen indexebúrák, sötétített hátső lámpatestek, a feliratok krómozott kivitelűek lettek, megjelentek az ECOtech motorok, a szervószivattyú bordásszíja 6 bordás lett, a belső kijelzőn hőmérő kapott helyet, a kesztyűtartóról eltűnt a zár, kivonták a kék színű belső kárpitot,hátul krómozott jelvény a Kadett jelvény helyett, megjelenik a csomagtérajtón a műanyag borítás. A ködlámpák a lökhárítóba kerülnek, a színezett üvegű modelleknél eltűnik a felső napellenző csik, bevezetik a magasságban is állítható ülést, 1998-tól Astra Classic néven árusították. Ezen modelleket Lengyelországban gyártották.Zárt, önhordó hidegen sajtolt acéllemez karosszéria. Oldalirányú ütközésvédelem, elöl segédalváz a motor és a futómű számára. Férőhelyek száma 5, a hátsó ülés osztottan dönthető. Az első ülések övfeszítővel szereltek, 4 db 3 pontos állítható magasságú biztonsági öv+ hátul középen 2 pontos. 1994-től hátul 2 db állítható fejtámla, nem zárható kesztyűtartó, textil ülés hátlap, módosult kijelző, Kadett váltógomb helyett a ,,kerek műanyagbetétes".Bőrmintázatú műanyag, műbőr és szövet. Az első ülések oldalai és a támla hátsó része műbőr, 94 után szövet. 1994-ig: műanyagok beige, ülések szürkék; műszerfal fekete, ülések mintásak, ajtók felső szövete mintás az alsó fekete; műanyagok kékek, ülések és oldalkárpitok kék/szürkék. A hátsó ülések fejtámla nélküliek, az oldalkárpitban az ablakemelő kapcsolójának helye egybe van öntve a kárpit műanyag testével, tehát beszerelés esetén ki kell vágni.Az oldalkárpitok szövet betétei házilag is cserélhetők, illetve újrahúzhatók, ugyanis kivehetőek, és nem bonyolult a formájuk (!tuning! bőr stb)A CD felszereltségi szintben 2 hátsó fejtámla található. ('91-'94)elöl : független kerékfelfüggesztés, McPherson rendszer, spirálrugók, tárcsafékek hátul: merev hátsó híd, spirálrugók, dobfékek (1.8 16V-es és 2.0 16V-es motorokhoz tárcsa) opcionálisan ABS,5 fokozatú kézi, 6 fokozatú kézi(GSi), 4fokozatú automata. elsőkerék meghajtás
Kerekek osztóköre 4×100mm, alapfelszereltségben 13", GSI,GT,CD 15" könnyűfém, egyéb opcióban 14" is lehet...


Nincsenek megjegyzések: